HR Maatwerk & Advies
MADA Connect ondersteunt MKB-bedrijven bij een breed scala aan HR-vraagstukken. Of je nu te maken hebt met ingewikkelde personeelskwesties, tijdelijke uitdagingen of behoefte hebt aan strategisch HR-advies, wij staan voor je klaar. Ons doel is om jou te ontzorgen, zodat jij je kunt richten op de kern van je bedrijf. Of je nu een klein team hebt of een grotere organisatie, wij passen onze diensten altijd aan op jouw unieke uitdagingen.
Bijvoorbeeld:
– Heb jij binnen je bedrijf een HR-afdeling, maar mis je slagkracht en ervaring om die 3 vacatures in te vullen en weet je niet waar je moet beginnen? Wij kunnen het gehele recruitmentproces voor je uit handen nemen.
– Heb je een kleine onderneming, met bijvoorbeeld 4 medewerkers, maar heb jij geen tijd voor alle “HR-rompslomp” rondom personeel? Wij kunnen jou ontzorgen en adviseren op allerlei gebieden. Dan kun jij doen waar je goed in bent en wij ook.
– Je hebt één administratief /HR Medewerker in dienst, diegene gaat met zwangerschapsverlof, wij kunnen een aantal taken van jouw medewerker tijdelijk waarnemen.
Werkwijze
Wanneer wij met elkaar in contact komen, starten we altijd met een persoonlijk gesprek op locatie. Wij vertellen graag meer over onze dienstverlening, maar zijn vooral benieuwd naar jouw behoeften op HR-vlak. Zodra wij dit goed in beeld hebben, maken wij een offerte op maat. Wij schatten in hoeveel uur per week wij aan de opdracht zullen besteden en doen hierin een passend voorstel met daarbij ons uurtarief. Daarna gaan wij natuurlijk graag voor jou aan de slag.
Wij factureren maandelijks voor de door ons uitgevoerde werkzaamheden. Eventueel met een urenverantwoording indien gewenst.
